Main menu
Este TeapaUncategorizedSunt din Pitesti si am achizitionat un telefon mobil

Sunt din Pitesti si am achizitionat un telefon mobil

Buna ziua . Sunt din Pitesti si am achizitionat un telefon mobil prin serviciul Orange online .Serviciu care deserveste strict Brand-ul Orange .Cu prelungirea contractului Orange , scazand puncte Thank you ( reprezentand puncte de fidelizare acumulate in timp )si platind o diferenta cash plus transportul.Toate aceste formalitati au fost insotite de un contract de acordare a garantiei , asigurat bineanteles de Service Orange .In care stipuleaza ca daca aparatul este in garantie si apar defectiuni , ma prezint la cel mai apropiat Orange Shop , il predau si in termen de max 15 zile calendaristice aparatul va fi adus in parametrii de functionare.
Dupa 14 zile am fost sunat si chemat la Orange Shop , pentru a-mi ridica aparatul ( neprecizand nimic altceva ) Ajuns pe B-dul Bratianu Pitesti la Orange Shop , acestia imi predau telefonul in starea initiala ..defect , cu recomandarea celor de la Service de a fi inlocuit sau factura stornata .Cei de la Orange Shop au constatat odata cu mine in ce stare a sosit telefonul de la service , Am stat 45 de min sa se identifice cu problema aparuta , nestiind cum sa procedeze deoarece aparatul era achizitionat online si au dat replica ca nu este de competenta lor , deoarece nu este achizitionat din Orange Shop.Eu am solicitat un alt aparat similar calitate pret chiar platind diferenta , deoarece aparatul meu nu mai exista pe stoc si am fost refuzat explicandu-mi ca nu au treaba deoarece a fost achizitionat online. Bineinteles ca am facut sesizare serviciului Orange in magazinul respectiv deoarece peste o zi se implineau cele 15 zile calendaristice. Am fost trimis acasa cu un numar de inregistrare , telefonul defect urmand sa fiu contactat . Dupa cateva zile am primit un email prin care am fost informat ca va sosi un curier la domiciliul meu si va ridica telefonul defect cu toate accesoriile urmand sa fie anulat contractul si returnate punctele de fidelizare care transformate insemnau niste Euro . Am tot scris la Orange ca nu sunt de acord sa fiu inlaturat ca o masea stricata , eu solicit inlocuirea cu un telefon similar . Sa anuleze un contract , nu trebuie dat acordul ambelor parti ? Am vechime in reteaua Orange de 11 ani si sa fiu tratat asa ? De ce atatea miscari cand totul se rezolva schimbandu-mi aparatul ? PE MINE NU MA INTERESEAZA CATE DEPARTAMENTE ORANGE SUNT , CARE CUI SE SUBORDONEAZA ” EU PLATESC FACTURA ORANGE LUNAR PRIN SERVICIUL ONLINE DE 11 ANI.
Am sesizat si OPC Pitesti , iar in urma anchetei , am primit email de la Orange prin care isi exprimau scuzele pentru prejudiciile aduse si este interesul ambelor parti sa rezolvam situatia incat sa fiu multumit..Dar pe mine nu ma incalzeau scuzele electronice , intrucat numai era nimic de facut . A venit curierul a ridicat telefonul , si am primit mail ca a fost anulat contractul si vor fi virate punctele si banii. Au trecut 6 saptamani , nu am primit o hartie din care sa reiasa ca a fost anulat contractul , nu am primit banii , nu am fost sunat . Odata cu achizitionarea telefonului mi-au activat si o extraoptiune smartphon de 5 euro , care in prezent nu ma mai deserveste , neavand telefonul. Dar optiunea este activa.
Intrebarea mea este de ce s-au incalcat conditiile contractuale de acordare a garantiei ?

2- De ce au anulat un contract , fiind un client fidel de 11 ani cu abonament , fara acordul meu ?
VA MULTUMESC . Astept raspunsul dumneavoastra .

Tel : 0744614529

Lasă un răspuns

  • Facebook
Se încarcă...